Good morning !

Imorse vaknade jag mellan två snyggisar, Aleksander och Milan! Milan var jätteduktig när klockan ringde, sprang och klädde på sig, tog på sig skorna och stod färdig när klockan knappt var 06.00. Jag klev också upp och gjorde dom sällskap till dagis så att baby kunde cykla direkt från dagis till jobbet istället för att behöva gå hela vägen hem till oss och hämta cykeln och komma försent till jobbet. Och som om inte det är nog så verkar det som att Milan ska förflyttas till ett annat dagis ända bort till sätra, det går absolut inte om Aleks ska komma i tid till jobbet. Jag menar, han kommer redan försent till firman på cirka 10 minuter och då ligger dagis ändå på öster,vad kommer han inte göra om han ska behöva ta buss och tramsa hela vägen till sätra när bussarna inte ens går den tiden dessutom. Men vissa gör allt på sina egna villkor, det är så tråkigt! På något sätt ska vi iallafall ordna det!
Nu har jag suttit här hemma hos mami mitt andra hem och ringt en massa ärenden eftersom räkningarna vart förfärligt höga den här månaden hos familjen jankovski och nu har vi iallafall tack vare min envisa sida blivit av med en räkning på 500 kr! Och ytterligare en räkning på cirka 150 kr ska också tas bort eftersom vi inte tänker betala för något vi inte har fått. Nåja väntar på samtal från ekonomiavdelningen så får vi se vad dom har att säga. Imorgon ska jag på talangtävling på folkets hus, Brayans skola som ska uppträda. Så det ska bli kul. Strax ska jag iväg till gymmet och träna vi får se om emma är vaken lr inte annars får jag träna by myself!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0