Happy day!

Tjena mors, imorse vaknade jag klockan 06.20 av väckarklockan, baby låg fortfarande och sov trots att signalen verkligen skärde i öronen men jag antar att han är van, nåja! Eftersom älskling numera har blivit så morgontröttis så var det jag som idag igen fick väcka både honom och Milan till liv men Milan var det iallafall lättare att väcka, och det brukar vara tvärtom. Tror aldrig jag har sett en så morgontrött fis förut som milan, " jag ska bara vila en liten stund " säger han o smiter tillbaks till sängen när det är dagisdax, haha lilla plutten då! <3

Om det inte vore för att jag ska iväg till gymmet & jobba idag så skulle jag stannat hemma med Milan men idag gick det inte för planerna krockade! Ikväll jobbar jag till 19.00 känns skönt att få jobba vardagar för en gångs skull det var länge sen sist nu, har blivit så van med mina obekväma arbetstider annars.
Imorgon fredag blir det fredagsmys för hela slanten, jag och älskling ska gå på bio och eventuellt äta ute, jag och Aleksander är lyckligast som har hittat varann, varje morgon när älskling åkt till jobbet vaknar jag alltid av ett fint sms av så mycket tacksamhet och lycka, jag älskar dig baby!  Tack alla ni som kan vara glada för vår skulle och inte avundas oss, att börja år 2011 med dig var min finaste önskan jag kunde få, jag minns vad jag önskade mig nyår kl 00.00 och haha tänk att det gick vägen <3 Vi är lyckliga ihop och det kan inte någon eller något ta ifrån oss. love you !!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0