Ohyes!

Vaknade för en timma sen av ett fantastiskt sms och detta sms var INTE från älskling, så vem kan det ha varit av? dun dun dun dun... JOBBET!!! Min semesteransökan har beviljats och det innebär att jag och min fina älskling åker iväg på vår efterlängtade semester inom kort, fan så underbart!
Mallorca , Alcudia here we cooomeee !!!
Och imorgon kommer baby hem också och jag jobbar inte natt imorgon så hela dagen imorgon blir till att mysa, jag jobbar faktiskt inte natt en enda dag denna vecka. Vit helg blir det som älskling säger, inga telefoner besvaras! Eftersom han blir tokig på att min telefon låter 24/7 och inte låter oss få göra något i lugn och ro, hahaha! Idag ska jag iallafall följa med Emma när hon fixar sina lips, igår fick jag träffa Emmu min på jobbet, va verkligen kul att träffa henne och igår jobbade jag mitt 9 timmars pass, en vanlig dag för den arbetande en krävande dag för den icke arbetande som moi. Men nu är det gjort, cash is king !
BYE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0