Tisdag

Imorse vaknade jag klockan 03.45, älsklingen skulle upp till firman och åkte iväg till stockholm för att jobba, så nu har han åkt och jag känner mig jättetom utan honom så nu är jag hemma i mitt andra hem hos min mami men ingen är hemma här heller så nu känner jag mig dubbeltom! Som plåster på såren kommer Brayan hem snart iallafall, my lovely boy som har blivit så stor!
Igår var jag och älskling på Fast and furious 5 på bio, den va skitbra!! Action hela tiden och verkligen över mina förväntningar. Efter bion såg vi en igelkott när vi skulle hem, mitt i stan, så söt söt söt jag ville bara hjälpa den vilsna stackaren men det fick jag inte.. haha :(
Imorgon blir det 9 timmars pass att jobba, det var längesen jag jobbade så, blir att lägga sig ofattbart tidigt för att komma upp i tid imorgon, men det fixar jag.
chao bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0