Gymning & Gynning (=

Idag efter skolan så gick jag till gymmet och träna med syrran, Det gick väl bra tycker jag men jag var inte superduper taggad på att träna idag, kände för en latkväll men så blev det icke utan jag tvingade mig själv att gå upp mot söder ändå! Tummen upp för min goda inställning ;) Vi körde kondition, har gjort det varje gång nu utom en gång för då körde jag styrka med Henke som visade mig lite hur alla maskiner fungerar, så nu har jag koll på det! muahaha ;)
Efter att ha tränat i en timme så pallrade jag mig hemåt, gud va kallt det är här i Gävle alltså, usch.. Jag vill ha sommar nuuuuu! :) Längtar verkligen tills det blir varm och skönt, då ska jag verkligen passa på att sola & bada så mycket det bara går! :D Förra sommaren bada jag bara 2 gånger :| Knappt nånting alls.. fy mej, men det ska det bli ändring på, i sommar kommer jag att synas överallt på alla badstränder så watch out! (;

På väg hem tyckte jag att jag såg nån bekant filur från långt håll och visst var det så, mötte nämligen Charlie, var aslänge sen jag träffade honom kände knappt igen honom :') Pöjken hade visst bytt klädstil märkte ja ! :P höhö...
Anyway, han skulle med bussen hemåt som inte kom föräns 25 minuter så vi började gå mot busshållsplatsen som ligger vid norra och snackade lite x) Va så jäkla iskallt ute at jag knappt orkade vänta där med honom men gjorde det ändå för & va schyst.. mena va har man vänner till 8-) haha.. Fick iaf två tuggummin för att jag satt där o frös :o Eller jag tog dom från honom men sak samma.. måste bara citera charlie, han sa något så jävla roligt att jag nästan höll på kissa på mig av skratt! kanske inte är så kul men jag tyckte det iallafall ;'D

Charlie: "Fan vad jag är hungrig.. när jag kommer hem ska jag äta en macka med blåbärssoppa!"

hahah..det lät så jäkla kul när han sa det. xD trodde typ att han skulle säga att han skulle hem & äta mat.. men blåbärssoppa.. & med en macka till dessutom WTF?! ;D Hahah inte direkt den bästa kombinationen! Du är bra sjuk du charlie xD .. När jag kom hem så tog jag en snabbisdusch & sen åt jag mat & kollade på andra avenyn som gick på tv.. har redan sett avsnittet men kollade ändå :) Sen råkade jag somna till under avsnittet.. var så jäkla trött att jag knappt märkte att jag var det :O haha.. fast jag vaknade till efter en kvart och då så gick jag och försökte fixa internet men gick såklart inte! :O Jag orkade inte bråka med datorn utan gick & kollade på I huvudet på gynning istället :) Carolina är tamefan en ärta :D Men däremot en rolig ärta :') Det här va sista avsnittet som man fick se men också det roligaste av dom som varit :') Synd bara att hon inte lyckades få rollen! hahaha... x) Jag tycker ialalfall att Carolina gynning är tuff och underhållande att se på också! (:
När det var slut så kände jag mig redo att fightas med datorn och guess what.. jag vann! ;) Nu så sitter jag bara inne på msn o snackar lite med folk, ska lägga mej o läsa lite i Fitness Magazine samt en bok som man fick med som heter Paulúns näringslära.. vi fick tidningarna när vi var på wordclass :) eller man fick ta en så jag gjorde det.
Bläddrade igenom lite i boken och den verkade väldigt intressant, stod massa om varför man exempelvis får träningsverk och vad man ska undvika att äta när man tränar, perfekt bok att läsa för mig! Så ha det bra allihop nu är det lästime, Puss!


Jag tycker att Carolina passar bäst som brunett, men som blondin är hon också väldigt fin, vad tycker ni? Skriv! (=


image24image26

Kommentarer
Postat av: sara

båda två tycker ja

2008-03-05 @ 14:49:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0