Biomys & ingen toalett!

Kom hem från skolan för lite mer än en timma sen, halvsov dom sista 10 minuterna av lektionen sen fick jag nå ryck fnatt och gapade till viktor att vi skulle gå and so we did! På vägen hem med cirka 10 fungerande hjärnceller ser jag ungefär en vit liten prick gå cirka 40 meter ifrån mig. Vem va den vita pricke då? Jo de va visst Daniibooy, hahaha nej usch va dum jag är men det är alltid lika kul att retas och mobbas med danii :D Vi stod & tjattrade lite med varann & bestämde för imorgon sen far han iväg till jobbet duktig som han är och jag hem till sängen, men fick man någon sömnro då? NEJ självklart inte, dom håller på att renoverar våra toaletter och sätter i kakel & rustar om hela skiten så tja i två veckor framöver blir det att gå på toa & duscha i något jäkla stor båsliknande sak som dom ordnat några meter bort härute i området. Vettefan hur det kommer att gå för mig, jag som blir kissnödig direkt efter jag druckit något.. ooh :(  Och pain kommer det bli för mig när jag har sovmorgon och börjjar cirka 12- 13 för inte kommer man få njuta av den nej för här börjar dom att borra och väsnas sju på morgon men jag har en plan, och planen är att jag ska hem till Daniel och sova dom gångerna jag har extrem sovmorgon för toan dom rustar om just nu ligger väg i vägg med mitt rum... Får se hur det blir men det ska nog gå bra :)

Idag klockan sex ska jag på förhandsvisning av en biofilm,minns inte namnet av den men den verkade iallafall bra, ooh herregush nu är jag kissnödig och har vi någon toa? Nej, får pinka potta eller gå ut men jag orkar inte gå ut så det blir pinka potta. hahaha! Nej men ska lägga mig o sova o förhoppningsvis somnar jag o det går över :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0