estocolmo aqui voy !

GAAAH jag har världens rethosta som försöker reta mig såpass mycket satt jag ska stanna hemma helgen lång men vet du din cp hosta? det kan du gerej fan på att jag inte tänker göra för detta är min ända lediga helg på länge därför ska jag bort till huvudstaden och fieesta asset av mig, wiho!!!

Måste dock ge vädret ett stor minus, man blir ju inte ens pepp på att gå ut, går ju inte längre att ha klänning på sej det är på tok för kallt och snöigt för det.. nåja, blir nog skoj ändå. Idag har jag förövrigt blivit klar med min religions hemtenta, en jäkla befrielse..! Sen har jag även blivit mobilterrad dagen lång, snälla låt mig vara ifred, hur svårt kan det vara att ta ett LÅT MIG VA?! hmf, människor som gör en på dåligt humör ska man ta avstånd ifrån, nåja nu ska jag somna till en dunderfilm, Godnatt! ; )



Vill även lägga till att jag skänker en tanke åt emma som åkt på magsjuka, stackarn! KRAMIS på dig!

Kommentarer
Postat av: chinii

heej bäbiis faan du vart sjuk ialfall kyra på dig !! snygg bild från i sommras va?



pussar o krammmar kusin vitamin



¤ c H i N i T a ¤

2010-02-23 @ 18:46:36
URL: http://chinii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0