Fresh Fresh Fresh!!!

Jag har gjort om designen lite och ändrat färgerna här i bloggen,
de vart en jäkligt freshare stämning nu, eller hur? ;)
Jag borde gå o lägga mig nu..börjar väldigt tidigt imorgon men har dock bara 1 lektion så efter den kan jag hem och drääänka migi sömn, HÄHÄ!

Nej justja imorgon de kan ja inte heller för efter skolan ska jag möta upp Emma och vi ska gå & köpa hårfärg och färga håret,me like! Vi ska gå mot ljusare tider,sug på den ni!

Riktigt såhär ljus ska jag nog inte bli,
ska köra på slingor till att börja med!

sen får vi se vart vi stannar.



GODNATT FOLK!

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin blogg ! ;)

2010-02-16 @ 22:01:53
Postat av: Anonym

DU PASSSAR INTE I BLONDT!

2010-02-18 @ 20:12:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0