It's getting late and i DO MIND!



Jag har panik inför studenten, känns som att jag har 123 uppgifter,tentor & prov att göra innan dess och väldigt mycket som jag dragit ut på/ struntat i att göra som biter mig i stjärten just nu ,panik! :( Idag blev jag iallafall klar med 1 och en halv inlämning. så nu har jag bara 121,5 skoluppgifter kvar att göra, känns de som iallafall.


Jag skulle lätt kunna anställa någon som gjorde mina läxor & skoluppgifter för pengar, muähä seriöst vill någon bli anställd? Ni får 150:- per tenta, 100:- per lättare uppgifter, mer än så kan ni inte få (ha lite förståelse över att jag jobbar på donken och inte är någon jurist med 25.000 kronor i lön)


Hahaha, nej nu ska sluta drömma och fortsätta plugga, mitt mål är att inte gå ut med några IG:n och det ska jag lätt klara av!!!



Kommentarer
Postat av: e.

import jävel HAHAH

2010-02-04 @ 00:18:14
URL: http://lernberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0