My baby is anothers baby.

MJAU.

Folk som läser bloggen måste tro att jag är rubbad som uppdaterar  med bara skumma bilder, faktum är att jag inte orkat skriva, valt att uttrcka mig med bilder istället men nu tänkte jag skriva lite och börja med o säga att livet är bra sjukt, allt verkar hända och inget går att förutspå! Men jag ska inte klaga, mår bra, ingen skola på hela veckan och just nu sitter jag med en fet chokladboll bredvid mig,höhöhö. Ska leta fram någon film och sen sova för imorgon ska jag iväg och roa mig lite, utgång på kvällen också. Är ju trots allt löningstorsdag, wiho! Förmodligen får jag med mig råttemma och hennes svans, NATTI!




Kommentarer
Postat av: emma amanda.

HAHAHHHAHAH

2010-03-25 @ 13:32:19
URL: http://whatchasayy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0