äntligen funkar bloggen! :D




Yeaaas!
Kändes som att det var en evighet sen man skrev, det har ju inte funkat att logga in eftersom dom höll på göra om nått här men nu så är det igång igen. =)

Idag var jag inte till skolan eftersom jag vaknade och hade förjävlans ont i magen/revbenet så vi åkte till doktorn och kollade vad det var och ja, jag blev helt chockad när doktorn sa vad det var som var orsaken, och vad var det då? Jo , jag har fått GALLSTEN!!!!!!   FYFAN VA HEMSKT  :'( :'( :'( :'(



.....
.........
..............
...................
.............................
......................................


om det hade vart sant!  hahahha (A)  april aprill din dumma sill ;D


Hoppas jag inte skrämde er allt för mycket, muahaha ;) Men jag har faktiskt inte lurat nån än så tyckte att ni kunde få bli dom första som blev lurade! :D Elak jag är..förlåt! Näe men jag har inge gallsten utan jag var bara allmänt lat i morse och inte skolsugen fast hur ofta är man det? xD haha. Och jaa vet ni, VÅREN ÄR HÄR NU! :D gash va glad man blir, kände verkligen att det var vår i luften idag när jag kom ut. =)
Har vart och handlat lite skivor som jag ska bränna filmer på snart för jag börjr bli jävligt less på dom jag har, förtrollad vill jag se så den ska jag garanterat bränna  :)

image124     image125



Kanske min tur o bli lurad nu? ;P!

Ha en bra dag! (=

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0