APELSIN = MUNSÅR?

                                                                image138                                                                            

GODMORGON! (:

Jag är uppe tidigt trots att jag inte gick till skolan imorse :O
Trodde att jag hade ställt klockan men det hade jag visst inte så jag vaknade klockan tio i nio och jag började klockan nio, dessutom hade jag bara en lektion idag så då sket jag i att gå.. :P
Men inte blev det att sova längre heller för inte var jag trött! 

Så nu sitter jag framför datorn och äter apelsin och ja visst fan svider det om läpparna när man äter det! :O
Det har det alltid gjort för mig ända sen jag gick på fritids vad jag kan minnas, haha :')
Så nu ska jag trycka på ett lager läppsyl på läpparna, är nästan helsäker på att jag kommer få munsår annars! :|

Apelsin är gott men det är munsår framkallande... :O

Kommentarer
Postat av: Maya

HAHAHA jaag känner också så ibland :D

2008-04-10 @ 10:13:47
URL: http://www.maayaas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0