en lång helg har det varit

Ja, en lång helg har det varit för mig måste ja säga.. no school today heller! :| vafan nu får jag ta & skärpa mig.. kommer missa alldeles för mycket om jag inte går, lite hosta lr ont i magen får jag ta, nu är det slut på att vara hemma & slut på att snooza tio minuter för då somnar jag bara om och är omöjlig att väcka, haha! :D

Nä men imorgon så ska jag raka vägen till skolan, så äre bara! Fast när jag vart hemma så har jag pluggat en massa ska ni veta, jag har inte legat i sängen och latat mej hela dagarna... ;P Idag & igår pluggade jag matte & historia och snart ska jag fortsätta.. Efter andra avenyn, på tal om det så måste ja bara säga att fyfan va spännande det är nu, vad fan håller liv på med!? :'O haha.. nu fattar ni nog inte vad jag pratar om om ni inte följer det...aja :P


Vet ni en sak? Mina dagar som mofflare är förbi, nu är det slut på alla tjockligheter och alllt som är GOTT! :(
Fast näe inte allt som är gott, för frukt är också gott! =) Håller på minskar på kolhydrater i mat också, fast inte utesluter det helt eftersom det är farligt att göra det men bara minskar på det & de klarar jag mig fint på, bara godisfronten som gör mig lite orolig, om jag kommer klara det .. haha :P

image159

NU PLÅGAR JAG MIG SJÄLV GENOM ATT LÄGGA UPP DENNA BILD, DEN ÄR FRESTANDE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0