en mätt tjockis :>

Tjabba!

kom precis hem från stan, har varit där sen klockan tolv då jag mötte upp syrran för lunch, vart kinamat, yummi! (;
Det vart väldigt svårt att komma upp imorse eftertsom jag somnade ganska sent inatt för jag satt uppe och skrev en text...ganska skönt att få skriva av sig lite ibland men dock vart de inte lika skönt att inte få sova ut ;| får bli inatt istl! :)
Nu sitter jag och tjockar i mej pizza som mamma köpt hem men blää ja får inte i mej mycket känner fortfarande mätt sen lunchen idag.. tjockade ju även i mej en feting glass :o
 Vart nämligen en hel del shopping på stan idag. Jag har köpt ett par supersnygga skor som jag ska lägga upp bild på senare och en massa kläder, smycken, smink, underkläder och strumpbyxor till ikväll :)
 Knäpper kort på allt sen så får ni se vad fina grejjer jag köpte!

Nu ska jag börja göra mig i ordning, hörs förmodligen imorgon för ikväll blir det nog inte mycket tid framför datorn för här ska det partas! (;

PUSS !

Kommentarer
Postat av: alexandra

hoppas du hade en bra valborg! =)

2008-05-01 @ 11:03:17
URL: http://norrlandsflickaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0