en roligare blogg

Åh jag är så glad nu. :D

Min kamera fungerar äntliiigeeen!!!!

Felet var att batteriet hade slutat fungera pågrund av nån konstig anledning.. köpte det på internet så ja man vet aldrig vad det var för skum sida ja köpte den från.. :O Men nu har jag köpt ett sprillans nytt batteri på teknik magasinet som ska hålla läänge! Skulle först köpa ett på expert men det fanns bara ett batteri kvar och det paketet var öppet, kostade 300 spänn där dessutom, sen gick vi till teknik magasinet och där kostade det 129 kr så köpte
den där helt klart och sparade nån hundring (;   

image143

Märktes verkligen att jag hade saknat min kamera för tog massa med bilder nästan på en gång när den började fungera, haha. Den har inte fungerat sen i oktober-november nån gång. Var en del roliga bilder o minnen på den och en del inte så roliga minnen.. Men nu ska det inte deppas om det! ( :  Btw, en tv antenn köpte ja oxå så att tvn äntligen kan fungera i rummet..! Nu gör den det iaf (:

Förhoppningsvis så blir bloggen lite roligare med lite personliga bilder också, hihi ;)

image142

Nu sitter jag hos brorsan & kollar på so you think you can dance, ska snart hem & plugga klart om häxorna.. hah :P

Föresten, imorgon klockan 09:00 har jag tid hos hälsovårdscentralen för att undersöka mina knän, de ja trodde va en tumör. :O  Ska bli väldigt intresant och veta vad det där förnå!

Pysselihej nu börjar det igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0