FREDAG

Tjenixen! (;

Besöket hos sköterskan idag var bara onödig måste jag säga, hon visste ju fan ingenting så nu har jag fått en ny tid hos en doktor som ska kolla upp vad det är jag har... Har tid nästa fredag & då hoppas jag få besked också.. :O

Efter att jag vart hos hälsocentralen gick jag till skolan, gjorde klart lite grejer och pratade med min mentor.
Jag hade IG varning i ett ämne och det var Matte för att jag inte har gjort ett prov i algebra.. men jag ska göra det nästa vecka så det löser sej (;  

Åt lunch med syrran på subway idag också, tonfisk macka men den var inte så god .. :O
Idag är det fredag så får se vad det blir av den här dagen,

image144

hörs sen, pysselipuss!

Kommentarer
Postat av: JB

Hej!

Vad blir det ikväll?

http://vastertorp.blogg.se/1207894357_dagens_frga.html

Ha en trevlig fredag!!!

JB

2008-04-11 @ 15:05:33
URL: http://vastertorp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0