godmorgon :)

hej på er allihop (;

Det har varit en sjuk natt för mig, drömde en förjävlans sjuk dröm, haha! Jag vet nog varför jag drömde det jag drömde inatt också, var nog pga mitt filmval igår som gjorde att jag drömde att jag befann mej i en thriller film :'D helsjuk dröm och läskig :| Det är spännande att se en thriller men de är fan inte spännande att befinna sej i en, haha.. :') Men som tur var det ju bara en dröm. ;)

Gårdagen var trevlig, syrran och jag fikade på coffeehouse by george och sen gick vi upp mot söder och hyrde film.
Vart tre thriller filmer men vi hann bara se en av dom för vi kollade på talang 2008 direkt när vi kom in =)
Thrillerfilmen var en ny med Sandra bullock som hette ond aning, den var jävligt krånglig till en början men sen förstod man allt, dåligt slut dock men en rikig nagelbitare :| Häromdan såg jag en annan thriller hemma som hette collateral den va jävligt bra men lite seg emellanåt... jag tror fan att jag börjar gilla thriller filmer, det är lite svårt att återhämta sig efter dom dock, iallafall efter den jag såg igår. ;o

Bästa thriller enligt mig är iallafall Desperate hours, även kallad butterfly on a wheal, rekomenderas stooort! =)


image130 image131 image132

Nu ska jag hoppa in i duschen, ska egentligen jobba klockan ett idag men vet inte om det blir av för jag tror att
jag ska till hälsovårdcentralen och undersöka en grej.. det jag tror är en tumör... =|
Hoppas att det inte är nå farligt utan att jag bara är en hypokondriker!


wish me luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0