helgen som varit!

Tjalå :)

Har varit dålig på att blogga på ett par dagar men vem vill sitta framför datorn när vädret är som bäst?.. :P
Man vet ju aldrig med vädret så man lär passa på så gott de går!

Hm helgen har väl vart bra den, vädret har varit på topp & det har ätits massor med glass! :D
Har även köpt lite nödvändiga grejer som solbrillor, bikini osv passar bra nu när sommaren börjar närma sig (:

Kört sammanfattning om helgen som varit! =)

In school

image187


Har man tråkigt så lär man ju försöka göra det bästa av situationen!
Men istl så  mådde ja bara illa x| Tredje bilden bjuder ja på! :'D



Efter att jag åt på bakgården med Iza & Micke så åkte jag med syrran & Henke till valbo! =)

image193

  

                

image204

Detta inhandlades.
Har redan bestämt mig för en bikini på nelly.se
men kan vara bra att  variera lite ibland. 
Och nu är väskan äntligen min! :D 
 Hittade ett par snygga solbrillor inne på lindex också sen är skona också därifrån & halsbandet.. (:




image201                  Känns som att sommaren är påväg!   ; )



Det var väl dom bilderna jag hade :P Helgen har även tillbringats med Emil! (=





Idag är det söndag vilket innebär chillpill dag framför tvn.. Andra avenyn ikväll också! :)
Saknar faktiskt min lillebror nu :| han brukar alltid joina mig framför soffan när vi ska glo
på andra avenyn, haha ja han tittar nämligen också på det! :D Fan va kul han lär ha det nu i
disneyland! :| Jag vill också träffa mimmi och "micke mus" ..  aja! Ska till paris nångång under lovet
kanske blir disney då med? :D hoppas!  Nu ska jag käka lite frulle!

image203

Ha det bra, Puss! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0