IN SCHOOL

Hej på er, sitter i skolan med Cicci & viktor och har gjort naturkunskapsprovet för en stund sen.. Hade glömt bort att jag skulle ha prov idag & blev påmind igårkväll, så det var bara att börja plugga! Det gick väl rätt bra hoppas jag, dock nån rest kommer ja nog få :P Men bättre att få lite gjort än inget? (;

Fan nu är jag hungrig som fan, åt ingen frukost imorse eftersom jag sölade kvar i sängen för länge! Trodde vekrligen inte att jag skulle komma upp ur sängen det var så jävla svårt =| Men tack vare vakna med the voice så sitter jag här nu, man blir pigg av att kolla på det! ;D haha..

Snart är det lunch iaf, korvstråganoff & ris... Buäää!

image164

mystiska bilden ;o / jag, blondhårig xP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0