innebandy

tjohooj! =)

Har precis haft idrott, det var innebandy, rätt kul men ganska så ont vart de när man inte hade nå skor :O Jag hade ingen aning att man kunde bli så svettig av innebandy,, :'O haha..och vårt lag loosade! =/ Nu har vi svenska & vi håller på med nått om antiken.. bläää det är tråkigt =|

Måste bara skriva en rolig sak (enligt mig) som viktor sa imorse! :')

Viktor : Du ser annorlunda ut idag..
Jag: va? vadå annorlunda?!
Viktor :  jaa.. det är nått du har gjort med ansiktet..
Jag: hm.. jag har typ nästan inge smink på mej de kanske är det?
Viktor: nääe, det är inte det... Du har en annan lyster!

haha de va säkert inge kul tycker ni men vadå lyster!? :'D haha.. knäppskalle!

image165
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0