jag har humörsvängningar

all the time.. Mitt humör kan skifta fram & tillbaks nu för tin.. ena stunden kan jag vara superglad & andra kan jag känna mig deppig som fan.. Varför ska det vara såhär?! blä.....

Aja, idag vart jag skit sur efter besöket hos doktorn.
Doktorn visste inte vad det var så hon var tvungen att fråga en kollega & hon visste inte heller så då fick dom fråga yttligare en doktor som inte heller visste.. wtf, bra att dom kan sitt jobb liksom! ^o) Så nu ska jag få en ny tid där dom ska göra ett ultraljud på mina knän & på så vis få reda på vad det kan vara.. 

Såhär sa doktorerna till mig

"Du var iallafall dagens mest intressanta passient" och skrattade till..

höm okej, ska man ta det bra eller dåligt? Vafan det här är nått som jag får gå omkring & plågas med och dom bara skrattar & skämtar om det.. cp:N!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0