jobbet

Hej på er! (:

Sitter på jobbet nu och har suttit här sen klockan fyra, slutar om två timmar det går väl ganska fort får jag hoppas! =)
Lär skynda mig hem efter jobbet och kolla på Andra avenyn, fast av nån anledning så är jag inte lika beroende av det som jag tidigare vart, det är inte lika bra längre helt enkelt... Aja! :P

Gårdagen tillbringade jag med Cicci, vi drog till american pizza place & köpte Pizza sen drog vi hem till henne och käkade,  vilken syndare jag är va :O haha , men man måste ju få unna sig lite gott man lever ju bara en gång! ;)
Sen drog vi hem till någon typ som Ciccis kompis kände och där spelade vi lite poker.. sen drog vi hemåt efter ett tag! :P så såg min dag ut igår ungefär =) 

Nu ska jag njuta av rasten, Pysshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0