MÅNDAG

Helloj bloggen (=

Kollade nästan precis klart på sista avsnittet av säsong 3 av OC. då marissa dör :'| Åh det avsnittet är bara för sorgligt! Dom avsnitten går i repris på tv nu men uscha va jag tycker att avsnitten suger efter att hon dör! =| Aja, detär ju bara en serie höhö..   

Men visst fan är det sorgligt? :' |
image158

Idag gick jag inte till skolan pågrund av att jag hade ont i magen som bara fan i morse, usch.. men det gick över efter några ipren... :P Dessutom vad det rätt skönt att få sova några timmar extra, hih ;) Kring tolvtiden gick jag ner på stan & mötte syrran som hade lunchrast och vi gick & kolla lite i affärer, fan vad man ska hitta en massa snygga saker nu när man knappt har några pengar ;( Fast det är ju bara i några dagar till iofs, hitta en supersnygg väska på veromoda som jag ska ha iaf! (:

Efter vår lilla runda på stan drog jag till biblioteket själv för att lämna tillbaka nån jävla kass dekare som jag lånat med skolan förut och lånade en ny som verkade rätt bra! (: På biblioteket stannade jag i typ en två timmar & pluggade matte, gick rätt bra faktiskt... fick mycket mer gjort där än vad jag skulle fått hemma.. (:

Fast det var en riktigt jävla jobbig sak som gjorde mig okoncentrerad när jag satt där & pluggade... som många andra kanske också brukar känna så kände jag att det var nån som satt och stirra på mig så jag vände mig åt sidan och såg en typ man kring 30 års åldern som satt och genomskådade mig förfullt! :| Efter ett tag slutade han att kolla och jag fortsatte plugga sen kanske 1 minut senare känner jag att nån kollar på mig igen och det är han igen... och så höll han på ett bra tag! Sen började han flina mot mig och försökte skapa ögonkontakt o allt va han gjorde, usch!!!!  Han såg väl ut som en "good looking pappa" men blä näää, så ja drog därifrån!
Lånade med mig lite böcker om häxoprocessen också så att jag kan skriva klart mitt arbete nån gång. :P 


                       

Nu sitter jag här och har precis fått i mig en apelsin, nu svider det inte längre när jag äter det, haha! (=

                            

Blä nu känner jag mig uttråkad som fan =( vad kan man hitta på? Andra avenyn börjar om en timme iaf, drar väl till Ica nu tror ja, ha de bra..Puss! 


image148

Jag, idag! =P

Kommentarer
Postat av: Anonym

horgubbe :| !

2008-04-14 @ 20:36:13
URL: http://maxademax.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0