Måndag

Hej på er! =)

Har vart dåligt med bloggande under dom senaste dagarna men det beror på att jag knappt har haft tillgång till dator. Helgen var rätt trevlig trots att planerna inte gick som väntat. I Lördags hade vi laddat med massa fest men det gick åt skogen med planerna tack vare en viss person.. Men kvällen slutade bra ändå och den tillbringades med några trevliga sötbollar. (= 

Vart lite vattenpipa, poker & till och med basket på lördagsnatten, trevligttrevligt! Fast jag sprang omkring och frös ihjäl i bara tjocktröja, gash vad kallt det är om nätterna! =| Men jag lyckades snylta till mig allas jackor, de var lätt..bara att köra med puppyeyes! (A) Nedå, skojja bara det behövdes faktiskt inte för de va trevligt folk som faktiskt erbjöd sig att låna ut sin ändå! muahah (;

                                     Kameran åkte med den också!




Sötpöjkarna tidigt på morgonen :)


Emil :)


Jag läser veckans vimmel på morgonen i brist på annat



En bild på mej & Doris (som inte syns) från i fredags hos Robban ^^

image175


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0