mattepruuuv

Hellu! =)

Sitter i skolan nu med Viktor & vi har precis vart till Ica och köpt isglass! :D 
Jag köpte en twister & Viktor fick en äcklig calippo som bara smakar vatten enligt mej x) haha..

Så himla segt att man ska behöva vänta till klockan tre på att få göra ett prov ... dom har gjort om allt nu i vår skola så att man bara får göra prov/omprov sista fredagen på månaden.. så jäkla dåligt! =(
Menmen.. får hoppas på att jag klarar det här matteprovet också, fick panik igårkväll när jag höll på och plugga...
kom till en massa uppgifter där jag knappt fattade nått så jag ringde syrran och fråga om hjälp men som att hon var så mkt bättre :'D haha.. finns bara ärthjärnor i famlilen så jag ringde Abbe som var min sista utväg!
Gash vad imponerad jag blev när han kunde allt! : |  Tack Abbe för att du hjälpte mej! =)

WIsh me luck!

Idag äre ju fredag & jag får lön, efter provet så ska jag & smuarna ner på stan & käka sen ska jag äntligen få köpa väskan som jag blivit så kär i! :) Får se vad det blir framåt kvällen vet inte än, men nu ska jag sätta mej och pugga lite historia här.    


                                                pussheej! (;   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0