NATIONELLA PROV

Hej bloggen! =)

Jag är på strålande humör idag, var till och med på bra humör imorse när jag vaknade och inte ett dugg trött! :D Idag var hade vi bara en lektion i skolan och det var nationella prov i engelska, skrifligt prov. Visst har alla ettor i hela Sverige den delen idag? :P Jag har ingen aning faktiskt..

Så hur gick det för lilla mig på provet då? Jo de gick faktiskt jättebra tror jag :) Skrev som bara fan blev typ fem sidor och satt där in i sista sekund och skrev klart.. haha :P Jag valde att skriva om ett sommarminne som jag aldrig kommer att glömma. Gick bra hoppas jag dock har jag säkert några stavfel här och där.. men äsch :P

Är det inte underbart väder ute?! Fan vad härlig stämning det blir när solen skiner så skönt.. och syrran ringde nyligen och förstörde den underbara stämningen när hon fråga om vi skulle ut och springa... Usch nej inte en sådan här dag.. haha :D Fast visst kan de vara skönt men jag har en sånn jävla träningsverk idag i ryggen & stjärten! Hahahha :'D Tror den kom efter innebandyn igår 8-) ..  Så jag övertalade syrran att vi skulle ta en tripp ner på stan istället =) 

    image166

Ha det bra människor! Puss (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0