obooy vilket vackert väder! ;D

Tja!

Fan vad underbart man mår när vädret är som bäst! Konstigt nog så känns allt mycket lättare på sommaren,
inte för att det är sommar än men nästan .. (;  Tycker inte ni det? =) 

No school today för min del, kände mej smått kär i kudden imorse så det var svårt att lämna den! : |
Vaknade kring tolvtiden & drog ner på stan o träffa syrran, jag la undan "min" väska som jag ska köpa på verio moda imorgon fast än är den inte min men snart så! :D Underbart att man får pengar imorgon också & det ska "firas" med Iza & co på bakgråden imorgon efter skolan,... men usch  jag vill inte käka där men Iza vill det så bara kanske att hon får sin vilja igenom.. muahah!  Blir ingen piercing imorgon för mej! Har ångrat mej :O
Éfter en lång diskussion med syrran så kom jag fram till att det kanske bara är onödigt.. 8-) Kan lägga 600 spänn på nå annat istl men kanske tar hål i naveln sen nångång ändå.. :P Men inte imorgon!

Nu skaja lägga mej i sängen o kolla på OC och äta halftbrända popcorn .. : |  

Goodbye fuckers! (;

                    image179


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0