OLAGA BROTT

Tjoho! =)

Vaknade med världens halsont imorse trots att jag knarkade fishermans hela dagen igår.. :| Men nu är det lite bättre iaf & ja sitter i skolan med iza-linn, viktor, Mr green & Mikaela =)  Viktor sitter och tar kort på mig & mikaela med sin kamera trots att vi inte vill och det var skitkul för precis när vi stod & skrek på han att han skulle lägga av så kom Henrik förbi (rektorn) & sa att det var olaga brott att ta kort på någon som inte vill vara med på bild & lägga ut dom på internet.. så Viktor sket typ på sig! Hahahahha :'D

Klockan två ska jag till Doktorn och kolla upp vad den förbannade gropen eller om det är en knöl (svårt att avgöra) är för något på mina knän. Är superlite nervös men jag vill verkligen veta vad det är! Hoppas verkligen att det finns nått som får det att försvinna också för aldrig att jag tänker visa mina ben i sommar annars! :O

Nu är det lunch, Pizza!   Skriver sen hur det gick hos doktorn :)


 Man måste ju bjuda på sig själv ibland :'D


image170

Kommentarer
Postat av: Viktor Gidlund

WTF ?! VADÅ SKET PÅ SIG ?

2008-04-25 @ 10:52:43
URL: http://giddz.blogg.se
Postat av: ____

ett annat ord för att du blev skitskrajj! (;

2008-04-25 @ 11:23:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0