plugga lr få ig?

...det är frågan! Tvekar inte en sekund på att det blir & plugga iallafall.. Fuck heller att jag tänker få ig i nått. haha. x)
Jag har haft ganska mycket att göra i vissa ämnen, arbeten som jag inte lämnat in eller bara läxor som jag inte gjort och därför så riskerar jag IG fick jag veta idag! Kan ju bara säga att det blev som en raket i arslet som gjorde att jag gjorde klart nästan allt som ska göras i alla ämnen och ja, det tar ju fan tid också.. har pluggat alla möjliga ämnen sen klockan tre. Mest historia, samhällskunskap & naturkunskap så det är klart nu =)
Har bara en uppsats kvar att skriva om häxprocessen och efter det så har jag bara EN uppgift som är rosa, vilket är matteprovet som jag måste göra...  Men jag tycker iallafall att jag har gjort rätt mycket nu, från 7 rosa uppgifter till 2 ... :)  
                       
Till er som inte vet så är rosa uppgifter de uppgifter som inte är inlämnade eller ej godkända.

Ska ta en liten paus från pluggandet, skriver uppsatsen ikväll istället! ;) 

Nu känns det faktiskt rätt skönt  när nääästan allting är gjort.

Nu ska jag till Ica :D Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0