SKÄRPNING på mig!

Okej det här är inte bra..
den här veckan har jag varit alldeles för frånvarande från allt.
 Skolan,jobbet,människor och aah nästan allt & alla. Har knappt gått till skolan, i tisdags var jag i skolan på alla lektioner men förövrigt har jag knappt vistas där... Känner mej faktiskt  ganska desperat på nå sätt, menar alla människor behöver ju fysisk kontakt.. så vad har jag gjort dessa dagar? hm, bara varit hemma i stort sett och ja visst har jag väl fått fysisk kontakt..  har ju en lillebror som hänger efter mig vart jag än går här hemma, men det räcker inte. Man behöver nog mer än en lillebrors närvaro för att känna sig mänsklig... 8-) hah, aja det där lät konstigt men det lär bli ändring på det här! Man mår inte bra av att bara sitta hemma och inte göra nånting. Har ju knappt suttit vid datorn, så vadfan har jag gjort! :| Ja justja, jag har iaf solat vad jag kan minnas, hah :')
Anyway, idag är det fredag och ska bli skönt att för en gångs skull få komma utanför dörren, för dom ända gångera jag gått ut den här veckan har väl vart en tripp till ica eller liknande.. Syrran och jag ska nog hitta på nått idag eftersom hennes kille ska iväg & kolla på hockey,  jag hade väl inte direkt några planer inför helgen så ja varför inte umgås med sin syster för en dag, kan väl inte sitta helt fel? =)

 
Får se vad vi hittar på, men nu ska jag iaf hoppa in i duschen, hej sålänge! ;)

image129



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0