sorry för en dålig uppdatering!

Hej på er! =)

Nu var det jävligt längesen jag skrev i bloggen, så vad har jag att säga till mitt försvar? hum, internet hemma funkar knappt & i skolan krånglar internet också, så ja jag har typ inte haft tillgång till internet dom senaste dagarna..

Just nu sitter jag på geografin, fast vi har knappt haft nån lektion eftersom de kom nån typ från driver & berätta lite om körskola o massa grejjer.. Jag tyckte inte at de va nå intressant alls, blev mest bara trött av hans 45minuters undervisning.. haha :') Men visst fan ska man ta körkort nån gång i framtiden, höh .. x)

Igårkväll kollade jag på she is the man, fick med den när jag köpte en frida tidning på ica, haha..
Skulle egenrligen köpa SOLO men Ica vid mig hade inget stort utbud av tidningar märkte jag igår
så blev en frida tidning, en film på köpet skadar ju inte :) Amanda bynes är huvudrollen i filmen,
och ja, jag kan inte komma på en enda film som hon är huvudperson i som är dålig! ;)



kanske en av dom bästa filmerna? :)


image133

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0