Att fastna framför en bra serie för länge



Alla som har följt The OC måste allvarlig talat hålla med om att denna serie är så himlans braaa och att alla som följde den blev så jävla besvikna när det tog slut. Jag har iallafall ramlat in där igen, jag har drabbats av OC-sjukan! Ända sen i torsdags har jag bara legat i sängen och kollat på avsnitt efter avsnitt tills ögonen har fallit av och jag har somnat...

Jag har allvarligt talat inte gjort något annat förutom i fredags då jag var ut en snabbis, kanske är det att jag deppar för att hela helgen inte blev efter mina förväntningar. Jag skulle ju spendera torsdagen-söndagen i Stockholm där ung08 höll på men eftersom det kom en väldigt allvarlig sak i vägen som jag inte tänker skriva om här så blev det inte alls så.. så himla tråkigt att det kan bli sådär ibland speciellt sista helgen av lovet då man vill göra något kul innan skolan börjar igen. Men det gör väl inget antar jag, det kommer nya tillfällen. Dessutom är familjen viktigare.

På tisdag börjar skolan igen, jag vill verkligen inte det för det känns som att jag inte fick nån sommar alls... det går aldeles för fort när det är lov! Fy vad deprimerande med en massa prov,läxor och en jävla massa ansträngning från en själv att behöva göra bra ifrån sig. Det som kommer bli svårast kommer vara att komma upp tidigt på mornarna.. får väl hoppas på ett superbra schema eller nått! En del av mig vill tillbaka till skolan men inte för pluggandets skulle utan för att slippa ligga och dreggla ner sängen och bara sova bort hela dagarna som jag har gjort under den sista tiden. Och för att slippa grubbla över saker och bara inse att livet går vidare!

Vart lite längre inlägg än väntat hade egentligen bara tänkt skriva att OC är så bäääst men så vart det inte! Antar att jag behövde få skriva av mig lite...

idag har jag sovit nästan hela dagen, har bara varit vaken i 3 timmar denna dag, snacka om att sova bort dagarna!
Aja, man måste passa på att sova mycket innan det inte går längre! haha :D  

Snart ska jag sova igen, måste göra mamma en tjänst och lämna lillebrorsan till skolan kl 10.00 eftersom hon är på jobbet då. Så man får väl offra sig!

KRAMIS :) / Anita



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0