Att vara telefonförsäljare x)


Jag e så glad, idag gick det skitbra på jobbet! Jag var kanske hur trött som helst eftersom jag gick och la mig lite för sent igårnatt men det gick ändå jättebra, kanske var det för att jag tog med mig energidryck som gjorde att jag blev så pass pigg ? :D

. Att jobba som telefonförsäljare gör att man måste använda hjärnan ganska mycket och har mycket med psykiskt tänkande att göra eftersom man inte använder kroppen eller sin styrka ett dugg.. man anväder hjärnan och tänkandet och rösten. Visst fan låter det hur chill somhelst att bara sitta på en stol och prata med folk 4 timmar i sträck istället för att stå och laga mat och röra sig åt alla möjliga håll men näe.. det är faktiskt inte så lätt om man inte har det i sej!

Det är jobbigt att låta som en robot och repetera samma fras om och om igen till varje person man ringer och dessutom få höra ett "dra åt helvette" klick då och då.. 

Men visst fan klagar jag inte när det jag har tjänat under dagen ligger på cirka 200:- / timmen ? ;D höhö..

Men att vara telefonförsäljare är ett ansträngande jobb, man måste ha tålamod!

Imorgon åker vi till ung08, sthlm here we come!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mmmm sant håller med dig :)

2008-08-14 @ 08:44:37
Postat av: Linda

Ha en bra dag!

2008-08-17 @ 12:55:53
URL: http://sweetkay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0