fordonsnördar x)




Efter skolan idag följde jag med Iza till borgis för att hon skulle prata med sin pööjk eftersom hon inte kunde nå honom på något annat sätt så var vi tvungen att pallra oss dit.. Det tog oss en jäkla tid att hitta vart fordon höll och även att hitta mycke men vi lyckades hitta tillslut! Jag kan ju börja med att säga att vi verkligen inte passade in, specielt inte jag! xD (No offence iza, menar inte att du smälte in bland geeksen) Den delen vi fick se av fordon var skitfula bondekillar som såg ut att bo i ett höstack och som dessutom klädde sej som man såg ut för 50 år sen... ^^
Nu förstår jag dig petrus att du inte känner dej hemma där! :|


Aja, sen kom ja hem vid tre tiden och somnade ungefär en timme senare..
så jävla mys att sova middag! gaah :D
 Imorgon får jag en lång sovmorgon,
 börjar halv ett! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0