FREDAG

Hej på er alla söta!

Nu är det redan fredag och det känns som att veckan just hade börjat.. tiden går fort helt enkelt! Hoppas det går så pass fort så att nästa lov kan börja ta över snart. Har ju iallafall inget att klaga över eftersom jag bara gått en skoldag denna vecka så det känns faktiskt lite som att sommarlovet fortfrande håller på för min del.. haha!



Så hur ser dagens planer ut för mig?

Jag ska klippa mig, topparna ser förjävliga ut så jag kommer nog att ha hälften så kort hår än det jag har på bilden ovan.
Kommer kännas ruggigt ovant men hår är ju bara hår och det växer ju ut igen! Jag har hellre mellankort och välvårdat hår än långt,risigt och utslitet hår.

Klockan sju ska vi äta middag här hemma, mamma har bjudit hit lite folk och för att jag inte ska få allt för långtråkigt så bjöd jag hit Doris, får hoppas på att hon dyker upp också, man vet ALDRIG med henne..

Sen vet jag faktiskt inte hur det blir, det bir iallafall inge hangloose för våran del tror jag.. Fast har vi för tråkigt här kanske vi drar dit och shakear ass!

Nu måste jag hoppa in i duschen, ha en trevlig fredag allihopa! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0