Happy feeling =)

Hej bloggen och alla som läser den!

Idag fyllde Slynis Iza 17 år så hemma hos henne har jag tillägnat denna dag, med några vänner =) Det va skoj!
Nu ska jag in till mitt rum och lägga mej och glo på film, blir ingen skola för mej imorgon eftersom vi endast måste
fixa praoplats och det har ja redan fixat så då behövs de nog inte att gå dit.. aja anyway, ja mår så jävla bra just idag :)
Känner mig så himla glaad, finns ju sina anledningar till att ja känner mej glad men dom vil ja inte nämna här. Kan behöva denna känsla också med tanke på att det inte har varit så bra den senaste tiden.  Men nu så väntar sängen på en glad Anita! :D Godnatt alla söta! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0