Hjälp!

Guten morgonen!



Vaknade faktiskt inte nyss utan jag vakande för fyra timmar sen..duktigt för att vara mig! Dessutom så somnade jag kring halv fem igår så ännu mer cred til meej. Igår vart det hangloose ändå för oss de var väl sådär.. inte skitkul direkt men det dög! Det var faktiskt mycket roligare när vi "förfesta" hemma hos mej än på discot.. men de dög som sagt.. :)

Brorsan kom förbi för nån timme sen och hade med sig nån skiva som han hade bränt med en massa avsnitt av Hjälp!
Shiitans roligt komediserie med en massa roliga svenska skådespelare så det har jag legat och kolla på nu ett bra tag, ända tills dvd spelaren pajja... hahah! xD

Kvällens planer är fortfarande oklara men nu blir det iallafall TACOS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0