It´s hot

Åh va skönt de var att sola, men alldeles för varmt dock!
Solade i 25 minuter, sista fem minuterna kunde jag knappt ligga still eftersom det vart sååå varmt...
Fick nästan skrattattack när jag såg hur bikinilinjen var helt kritvit medans resten av kroppen hade nån slags pepparkaksfärg ;D Ska nog inte sola med trosor nästa gång ser ju fasen för fult ut med vita ränder efteråt..

Men resultat blev det iallafall! eller hur?
                                      
(Syns inte så bra på denna bild eftersom den är tagen med webcam)


Nu ska jag gå och ta en dusch och sen ska jag kika på OC, har ju sovmorgon imorgon så jag kan nog ligga ett bra tag och bara njuuta av världens bästa serie! <3

Kommentarer
Postat av: iza-linn

varför solar du med underkläder på, det är ju inte kul att ha sånna där vita linjer på kroppen :O

2008-08-28 @ 12:24:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0