jag älskar att sova :)

Om det inte var för att lillebrorsan slog på mig och försökte göra mig pigg så hade jag nog fortfarande legat och sovit nu.. Jag måste börja lägga mig tidigare och vakna tidigare! Klockan e fasen halv fem och jag har just vaknat! Näe inatt ska jag ligga och sova senast klockan två på natten.. för jag måste fan jobba imorgon så att jag kan få med mig lite pengar till stockholm! Ska nämligen på Ung 08 & the voice saken som håller på i kungsan nu ;P

Något som är lite kul är iallfall att jag får tillbaka 115:- från skatteverket! Idag kom en utbetalning..alltid nått iallfall! ;D haha.. Näe nu ska jag städa upp lite i rummet, pigga upp mig själv och sen så ska jag åka och köpa hårfärg, blir antigen att jag färgar de som har blivit ljusare mörkt eller att jag färgar allt rött.. gaah.. får bestämma mig på plats hur jag gör!

Hedda gullisar! 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0