OC-Dreggel....

Har suttit och kollat
 på åtta avsnitt i rad
av THE OC och då
 under allt slog det
 mig att fan va fiin den här
dumma killen är! :|

Jag smälter.. .

Jag har faktiskt haft en förmåga att falla för badboys precis som denna dumma puckosnygging är i serien och haha ja jag kan bara inte suta dreggla.. han ser ut som en liten oskyldig sexig valp men skenet bedrar!
Jag vet faktiskt inte varför jag fallit för den typen av killar men ja antar väl att jag tror att jag han "rädda" dom..
Men ibland går det inte alltid för vissa förändras aldrig.. Aja nog om det, njut av bilderna istl för visst e han snygg?! :)


Mischa barton är också jättefin för den delen men de va väl ingen nyhet direkt..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0