rött hår!


Jag vill förändra mig, ibland tröttnar man på sitt utséende och vill typ göra värsta makeovern..
inte för att jag tycker att jag ser ut som ett monster utan för att bara göra något nytt!

Jag har tänkt på att färga håret rött, inte supersuper rött men inte heller en färg där håret ser brunt ut men skiftar lite rött..vill ha något däremellan! Jag har faktiskt aldrig varit riktigt rödhårig..

Men hahaha, sökte just på google efter "rött hår" och då kom denna bild fram på hon ifrån desperate housewifes...
Håret var läckert men hon ser ju ut som en chihuahua/ en förstorad råtta i ansiktet! haha xD
Usch va elak jag är.. men vafan gör hon inte deet? :D





Sitter förövrigt och pratar med pappa via msn.. lite roligt sådära när han tillexempel inte vet hur han ska göra föra att skicka en bild till mig och jag ska försöka vägleda honom!  haha..


Men tillskillnad från Mamma så är Pappa "bra" på datorer.. morsan vet ju fanken inte ens hur man ska stänga av en dator, eller på.. för den delen! haha... xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0