Viktors sjuka kommentar om min läpp

Sitter och arbetar med Iza,viktor och cicci om APU och klockan 14:00 ska vi redovisa vad vi har kommit fram till angående  om hur man bäst går till väga för att skaffa sin egen APU-plats. Mit i allt kommer Viktor med en sjuk kommentar, han sitter mittemot mig och stirrar på min mun och frågar:

Viktor: Har du snusat nått i sommar eller din överläpp ser annorlunda ut ..

Jag: va!? näe, schyst då...!

Viktor: näe men asså inget dumt menat den ser liksom fylligare ut de e snyggt

HAHAH xD Äre för att jag inte har sovit nått som jag garvar åt detta eller är viktor ganska rolig ibland.. ? ;D

Tror ändå inte han slår Mikaela som livar upp stämningen i klassen, en riktig sköönis de :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0