Try to understand.'*


Ibland tänker jag att om de är att se/få mig ledsen som får dej att höja din stolthet, att såra mig med ord du bara kläcker ur dej för att du är förbannad, och ibland tänker jag på om du någonsin märker hur känslig jag blir när du säger dessa taskiga saker, jag är inte alltid känslig, men när det handlar om personer som jag tycker om och som betyder mycket för mig som säger något, då bryter jag ihop..  Kan du försöka fatta och försöka hantera dessa situationer på ett bättre sätt?
 Jag är inte hård som sten, jag kommer inte palla dom här orden, dom gör ont. så snälla försök att låta bli för jag vill inte att vi ska ge upp det vi har...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0