(:

Hejhej!

Nu har man skaffat blogg också, blir en massa sidor man måste hålla reda på nu men det här kan vara bra att ha när man vill skriva av sig lite.. (; Ska försöka lära mej funktionerna först bara tycker de här verkar lite krångligt men ja lär mej nog snart.. förhoppningsvis!

Klockan är nästan halv tre och jag är fortfarande vaken otroligt nog :')
Men det är ju trots allt lov så då ska man passa på att lägga sig sent och vakna sent, men nu för tiden så orkar jag knappt vara uppe till mer än ett :o Har blivit nå fel på mej misstänker jag..förra lovet satt jag vaken till fem på morgonen om inte längre :O Fast då vaknade jag typ klockan sex joch hade sovit bort hela dagen x) sen så kunde jag somna lite här o var också :'D haha..aja, kan va bra att inte va lat jämt iallafall (:

Idag så färgade jag håret och det blev misslyckat :( skulle bli ljusbrunt men blev ju fan ingeet  alls! bara mer utslitet :O och bara mer rött fast jag ville bort med allt de röda! Vet inte hur många gånger jag har färgat håret nu, känns som att mitt hår inte mår nå bra.. haha x)  ska klippa topparna och sen ska jag låta det vila ett tag. Sen ska jag försöka få till det som jag vill ha det! vill ha ljusbrunt hår med ljusa slingor i :) skulle va nice om jag fick det så (=

Nu så orkar jag inte skriva nå mer iallafall, ska kolla på nån film som jag har på datorn och sen ska jag försöka somna. Har typ sett alla mina filmer som jag har på datorn minst 5 gånger.. :O så blir nog lätt att somna.

CIAO! :)



Kommentarer
Postat av: johanna

hoppas du får en bra vecka :)

2008-02-26 @ 03:06:51
URL: http://www.jolita.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0