mongon :)


Idag så vaknade jag kring två tiden och då upptäckte jag att ingen var hemma så då ringde jag brorsan och sen gick jag dit eftersom jag kände mig lite lonley här hemma :| Jag var lite seg i hjärnan imorse märkte jag eftersom när jag ringde brorsan så svarade han och sa : "Hej Anita " och då sa jag "Hej det är Anita" xD haha.. pucko jag är :'D

Aja jag blev iallafall kvar där ett bra tag, drog hem kring sjutiden.. Det är jättemysigt hos honom nu, han har fått till det riktigt snyggt hemma nu..man blir glad av att vara där (=

Brayan och jag mongade oss, han är så sjuk min lillebtror, alla borde se honom dansa kan lova att det verkligen är underhållande! :D

image7image6

image5 image9

Kommentarer
Postat av: mäkzz

diggar sista bilden ;D

2008-02-29 @ 22:33:32
URL: http://maxademax.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0