Att kasta pengar i sjön!

Idag har jag varit duktig, aplåder till mig själv.

Skulle jobba idag men var alldeles för trött i kroppen och huvet för det, jag sov alldeles för lite igårnatt och det ska inte upprepas nåmer nu..Imorgon ska jag iallfall jobba klockan 09:30 på morgonen så ska snart gå och lägga mig.
Men vet ni vad jag gjorde istället? Jag har packat inför Stockholm och vikt alla mina kläder, de ni var inte lätt!
Hittade en massa kläder som bara har legat i garderoben utan att jag ens har använt dom också.. knäppte kort på alla jeans jag hittade som jag inte ens använder längre, det är som att kasta pengar i sjön!

Eller vad säger ni?



Hur vi människor är egentligen.. helt giriga efter att köpa ett plagg som efter nån vecka bara hamnar bland alla andra kläder man inte längre använder..usch skärpning! Jag måste lära mig att uppskatta mina kläder och inte köpa nya hela tiden för när jag kollade bland mina linnen och tröjjor så hittade jag en hel del som var helt felfria men som jag bara inte använder och köper nya istället. FY!


Lyckades packa väldigt snyggt tycker jag iallfall, behöver dock en ny resväska!




Sen kom jag på att man kanske ska ta med sig nån bikini också! Men när jag skulle bestämma mig för vilka jag skulle ta med mig blev det inte lätt...



Jag behöver en större garderob misstänker jag..


för der där är inte allt jag har, de finns mer!

Anyway, efter städandet så var det dags att belöna sig själv med lite gott!



Jag visste inte att Kitkat white fanns, fan vad jag älskar vitchoklad..den va asgoood! :)


Jag va nyss in och kika vad en biljett till stockholm kostar, letade såklart efter den billigaste och den går på cirka 200 :- ..dyrt tycker jag för & vara en enkelbiljett,ungdom. Får väl typ ta en såndär sista minuten om det går :D Fast det blir nog inte så jävla mycket billigare ändå, aja!

Har tankat en film som jag ska se på nu, i want candy heter den får se om den är nå bra =D natti!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0