DET MAN INTE SER DET LIDER MAN INTE AV

Hemma i gävle nu, sitter med laptopen i sängen och kollar på nån svensk film på teve som är helt sjuuk..haha! Har även tryckt i mig en massa jävla socker och ja.. tröstätit helt enkelt..Home sweet home vare så? Näää verkligen inte..usch jag vill tillbaka till Stockholm!

En sak har jag lärt mig idag, Det man inte ser det lider man inte av!

Men så nyfiken som jag är så såg jag och ja nu lider jag.. fanfanfan. Det minsta man kan få vid det här laget är väl en förklaring...? Ge mig en tack!

BUT STILL.. MISS U! ;/

Kommentarer
Postat av: Sanna

Grattis, du har vunnit bloggdesignen! Maila över en bild som du vill ha, och inloggningsuppgifter. Vad vill du att det ska stå som namn i headern?

Du måste ha skrivit fel mail till mig eller nåt:p Men min är iaf; [email protected]

Kram Sannah

2008-07-26 @ 16:18:53
URL: http://saanzil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0