framme i stockholm

Hejhej!

Nu är jag hos Pappa i Stockholm, kom fram kring femtiden idag, vi åt lite god mat och sen drog jag till T-centralen och träffade Doris & Damir. Dom gick och åt mat på nån kinarestaurang och jag som redan hade ätit åt glass med friterad banan, yummie! Sen åkte vi omkring över hela Stockholm kändes det som och jag blev tillslut så jävla åksjuk att det kändes som att jag skulle spy! Men det gick över när jag veva ner fönsterrutan och hängde med huvudet utanför.. haha!

Anyway så är jag hemma nu ska väl strax sova om det går..

Saknar P jätteeeemyckeet! : (

Men jag är så jävla besviken på dej ska du veta, som fan!
Vet du vad det viktigaste är? ÄRLIGHET!

Jag känner mej inge glad alls för tillfället.. :( 


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0