gratis är alltid bäst!

Föresten... måste berätta att jag blev medlem på en jättebra sida idag där man kan få gratis biobiljetter hemskickade.

När du blivit medlem så samlar du ihop poäng som du byter in mot biobiljetter eller presentkort. Du får 50 poäng när du registrerar dig, och ytterligare 25 poäng om du värvas utav mig, det gör du genom att Klicka här   Klicka på länken och registrera dig, det är enkelt och gratis! :)

På tal om bio så är det premiär för filmen  Hancock imorgon, will smith gör alltid bra filmer och denna verkar verkligen superbra, kanske ska in och boka biljetter nu på en gång!


Kommentarer
Postat av: emelie

hejhej, snygg blogg. I din header på bilden där en kille är med, en sån där tröja har jag som du har på dig. :) Ville bara säga det. Kommentera gärna i min blogg också

2008-07-17 @ 16:28:29
URL: http://mmmelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0