HEJDÅ STOCKHOLM, HEJ GÄVLE!

Ja nu är det klart, har precis packat ihop allt för imorgon åkerjag tillbaka till hålan Gävle... kuljul!
Menmen det är bara för en vecka sen kommer jag hit igen, papi fyller år. Kommer dock bara vara här i knappt en vecka då eftersom det är Cityfesten i gävle den 6:e ?, och de får man då iinte missa! Kommar sakna Lali... Marcelo också ofc! Tycker verkligen om den lilla apan Marcelo även om han är jobbig 80% av tiden vi är med varandra så har vi blivit rätt bra homiesar höhö, sen Lali..han är speciel :) Men vi ses snart, back to reality snart börjar ju skolan också så då blir det verkligen tillbaks till den verkliga skiten..men det är bara att bita ihop!

Idag har jag föresten varit och badat igen till slagsta vart det denna gång, var där med Sabrine, hennes söta lillebror Omar och Marcelo. Sen kom Lali, geggi & Ali dit... ;P IDAG VAR DET RUGGIGT SKÖNT VÄDER, INTE SANT? :D

Nu mina vänner ska jag lägga in lite bilder så dom inte blir kvar här i datorn för far min kan inte skicka dom till mej via msn för det vet han inte hur kan gör.. nångång ska jag lära dig! :D

CHAO !


Kommentarer
Postat av: Lajpe

Hoppas att du får en trevlig fredagskväll!

2008-07-25 @ 20:36:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0